رییس هیات موسسان شاهین بوشهر: ایران ایر به این باشگاه پاسخ نداده است
نوشته شده توسط : brezzers

'احمد گزی' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: در روزهای منتهی به پایان سال گذشته، جلساتی با شركت هواپیمایی ایران ایر در قالب یك قرارداد صلح نامه تشكیل شد ولی تا كنون پاسخ قطعی شركت ایران ایر به عنوان اسپانسر دریافت نشده است.

وی در باره اتفاقات ایجاد شده در این باشگاه در روزهای آخر سال گذشته بیان كرد: با استعفای رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر موافقت نشد و شرایط برای ادامه فعالیت آنها در باشگاه مهیاست.

گزی اظهار داشت: 'علی افراشته' با درخواست باشگاه شاهین بوشهر مبنی بر ادامه همكاری به عنوان رییس هیات مدیره موافقت كرده است و قول داده مانند گذشته در باشگاه بماند.

وی اضافه كرد: از 'مهرداد محمدپور' مدیرعامل این باشگاه نیز درخواست شد حداقل تا پایان لیگ برتر فصل جاری با ما همكاری كند و در صورت تمایل می تواند برای دو سال دیگر نیز سكان مدیریت این تیم را در دست داشته باشد كه وی نیز قول مساعد برای ادامه همكاری تا پایان لیگ برتر امسال داده است.

رییس هیات موسسان باشگاه شاهین بوشهر در مورد آخرین وضعیت واگذاری این تیم گفت: بحث واگذاری تیم شاهین بوشهر مطرح نیست و ما به دنبال اسپانسر برای این تیم هستیم كه در این زمینه در روزهای پایانی سال گذشته با شركت هواپیمایی ایران ایر، یك قرارداد صلح نامه از طرف باشگاه شاهین بوشهر تنظیم شد كه تا كنون جواب قطعی از طرف شركت ایران ایر به عنوان اسپانسر به باشگاه شاهین داده نشده است.

گزی در مورد تعطیلی تمرین و اعتراض بازیكنان تیم شاهین بوشهر به پرداخت نشدن مطالباتشان اظهار داشت: تمرینات این تیم از روز شنبه در تهران آغاز شده است و ما به دنبال حل مشكلات مالی تیم هستیم.ك/3

7203/539

1589





:: برچسب‌ها: خانواده , نیکون , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: